CRM ბაზები არის პრაქტიკა, რომელსაც კომპანიები იყენებენ მომხმარებლებთან ურთიერთოებებისა და მონაცემების მართვისთვის. CRM სისტემა აგროვებს მომხმარებლის მონაცემებს სხვადასხვა არხებზე. მისი მიზანია გააუმჯობესოს მომხმარებლებთან მომსახურება, მათი შენარჩუნება და გაყიდვების გაზრდა.
ტრენინგზე განხილული იქნება შემდეგი საკითხები:
კურსზე დამსწრეთა მაქსიმალური რაოდენობა 15 -18 ადამიანი ჯგუფში.
🎙 სპიკერი: მაკა მჟავანაძე.
კურსის ხანგრძლიოვობა 16 სთ. ( შეთანხმებით გადანაწილდება საათების რაოდენობა დღეებზე).
სწავლის მეთოდოლოგია: აუდიტორიული სწავლება (ტრენინგები), ინდივიდუალური სწავლება (ON.JOB), RE-ტრენინგი.
სრული კურსის საფასური : 3100 ლ. (გადასახადების გათვალისწინებით).
დამატებითი ინფორმაციისთვის დაგვიკავშირდით: