დავასრულეთ ტრენინგ-კურსი კომპანია “უნისონთან” კლიენტორიენტაციის მიმართულებით. კურსის განმავლობაში “უნისონის” თანამშრომლები გაეცნენ საკითხებს, როგორიცაა: როგორ გავხდეთ უფრო მეტად მომხმარებელზე ორიენტირებული, რა უპირატესობა აქვს კომანიისთვის მომსახურების ხარისხის გაზრდას და რამდენად მნიშვნელოვანია თითოეული თანამშრომლის როლი მომხმარებლისთვის სასურველი გარემოს შექმნის პროცესში. “კლიენტორიენტაციის” პროგრამა სრულად ეფუძნება QBQ- ს გუნდის უნიკალურ გამოცდილებას ამ მიმართულებით.
QBQ წარმატებას და ბევრ კმაყოფილ მომხმარებელს უსურვებს კომპანია “უნისონს”.