„მომსახურება-გაყიდვები სივრცეში

კომპანია QBQ  იწყებს შეხვედრებს  ტრენინგ კურსის  ფარგლებში,   .

თემა: „მომსახურება-გაყიდვები სივრცეში“

პროექტის ფარგლებში იმართება 4 შეხვედრა:

  • „მომსახურების პოლიტიკა“ კომპანიაში.
  • მომსახურებაზე მოქმედი ფაქტორები.
  • კარიერული განვითარების ეტაპები მომსახურების სისტემაში.   
  • კომუნიკაციის არხები და ფორმები.
  • ინფორმაციის მიღება და დამუშავება.
  • მიზნობრიობა. „შუალედერი“- „საბოლოო“ რეზულტატიურობის განსაზღვრა.
  • საჩივარი როგორც ბონუსი.
  • „გავუგოთ კლიენტებს“
  • კულტრურული ფაქტორი და მისი გავლენა მომხმარებლის მოლოდინზე.
  • როგორ დავაბალანსოთ მომხმარებლის მოლოდინი და კომპანიის შეთავაზებები.
  • სტრესი, ემოცია, პრაქტიკული მართვის სისტემები.
  • Time management.