მთავარი
ჩვენ შესახებ
კონტაქტი
მთავარი
ჩვენ შესახებ
კონტაქტი
დისტანციური მომსახურება
.
დისტანციური მომსახურება
რა არის ეფექტური დისტანციური მომსახურება.
მომსახურების რეზულტატიურობა/მიზანი. შუალედური და საბოლოო მიზნობრიობის დაგეგმვა.
„სკრიპტები“ მომსახურების პროცესში ( მომართვიანობის თემატურობის ჭრილში).
დიალოგის მართვა/საოპერაციო დრო დისტანციური მომსახურების პროცესში.
ინტერპერსონალური მომსახურება. დიალოგი სკრიპტს მიღმა.
კომუნიკაცია.
სატელეფონო კომუნიკაციის თანმიმდევრობა.
მოსმენა-მეტყველება;
სწორად დასმული კითხვები;
ბარიერები და მათთან მუშაობის ტექნიკები;
უკუკავშირი მომსახურების პროცესში. ინფორმაციის დაზუსტება, კულმინაცია.
ემოციური ინტელექტი დისტანციური მომსახურების პროცესში.
დიალოგის ტრანსკრიპტი.