დისტანციური მომსახურება

  • რა არის ეფექტური დისტანციური მომსახურება.
  • მომსახურების რეზულტატიურობა/მიზანი. შუალედური და საბოლოო მიზნობრიობის დაგეგმვა.
  • „სკრიპტები“ მომსახურების პროცესში ( მომართვიანობის თემატურობის ჭრილში).
  • დიალოგის მართვა/საოპერაციო დრო დისტანციური მომსახურების პროცესში.
  • ინტერპერსონალური მომსახურება. დიალოგი სკრიპტს მიღმა.
  • კომუნიკაცია.
  • სატელეფონო კომუნიკაციის თანმიმდევრობა.
  • მოსმენა-მეტყველება;
  • სწორად დასმული კითხვები;
  • ბარიერები და მათთან მუშაობის ტექნიკები;
  • უკუკავშირი მომსახურების პროცესში. ინფორმაციის დაზუსტება, კულმინაცია.
  •  ემოციური ინტელექტი დისტანციური მომსახურების პროცესში.
  • დიალოგის ტრანსკრიპტი.